Tanie felgi do Audi A7 Podczas gdy


Tanie felgi do Audi A7. Podczas gdy koło będzie wyglądać zupełnie inaczej, Probst chciał uspokoić fanów, że same przystanki nie będą. Nadal będą faceci schodzący ze ściany; nadal będzie premia za zejście ze ściany, dostanie się na prawą stronę samochodu, zmianę opony, przejście na lewą stronę samochodu i zmianę opony. Jedną z rzeczy, gdy spojrzysz na pojedynczą nakrętkę, jest ona faktycznie zachowana w gnieździe, więc będą używać tej samej nakrętki na jednym kole przez cały wyścig i prawdopodobnie wiele wyścigów - powiedział Probst. - Wykorzystają ten sam występ przez cały czas, więc koncepcja przyklejania nakrętek do opon odchodzi, co zapewnia nam pewną wydajność. Są chwile, kiedy musimy otworzyć garaż lub pit-road wcześnie w dniu wyścigu bez żadnego innego powodu niż to, że zespoły wyścigowe przykleiły 11 kompletów opon.

Następnie przykręca stopy do starej Łady, wbija bzdury przez błotniste dziury i stwierdza, że ​​wszystko działa dobrze. Koła nie łamią się i naprawdę nie odkształcają się podczas jazdy. Tak więc zespół Vlada bierze koło z ośmioma cienkimi szprychami do czterech, a zarówno obręcz z czterema chudymi szprychami, jak i ta z trzema grubymi szprychami do dwóch. Nawet wtedy Ładzie udało się przebić niektóre koleiny, nie niszcząc kół i nie wyrzucając zamontowanych na beczce opon. Stamtąd następnym krokiem było wycięcie dwóch z czterech cienkich szprych z jednej obręczy, a następnie obrócenie pozostałych dwu-szprychowych obręczy w jedno-szprychowe. Rezultat nie jest szczególnie zaskakujący: wszystkie pozostałe szprychy doświadczają dużych odchyleń skrętnych, gdy oś tarczy środkowej obraca się wokół nich i nie jest ustawiona w linii z osią lufy. W końcu jedno-szprychowe koło z przodu samochodu, w którym większość ciężaru ulega zerwaniu.

Został wprowadzony tylko na rynek japoński. Toyota i Daihatsu połączyły siły, aby opracować Terios drugiej generacji. W 2001 roku na rynku australijskim została wydana limitowana seria sportowa. W tej fazie wprowadzającej dostępnych było tylko 200 jednostek. Samochód był wyposażony w zderzaki w kolorze nadwozia, co było nowym wyglądem w porównaniu z wcześniejszymi podwójnymi zderzakami w zwykłym modelu. Szyberdach i tylny spojler stały się standardem. Oprócz tego pojazd ten był wyposażony w sportowe fotele, zaktualizowane wnętrze w metalicznym kolorze i tarcze z białą twarzą. Pierwszej generacji Toyota Cami i Daihatsu Terios są znane pod wieloma innymi nazwami na globalnym rynku samochodowym. W 2006 roku wprowadzono Camis i Terios drugiej generacji. Mieli różne nazwy w różnych krajach. Znany był jako Toyota Rush i Daihatsu Bengo w Chinach i Japonii, podczas gdy w Turcji nazywany był Daihatsu Yeni Terios. W Chile nazwano go Daihatsu Terios Wild. Terios drugiej generacji cechuje się alusy pomiarem szerokości 1700 mm, który jest stosunkowo przedłużony w porównaniu do pierwszej generacji o szerokości 1500 mm. W 2005 roku początkowo Daihatsu D-Concept 4 × 4 został zaprezentowany na Tokyo Motor Show.

Wydaje się, że nadchodzący Mahindra Thar 2020, który ma zadebiutować na światowej wystawie podczas Auto Expo 2020 w New Delhi, wydaje się być gotowy na ostatnie etapy testów drogowych. Samochód terenowy nowej generacji został niedawno zauważony w tym kraju dzięki nowym funkcjom, takim jak zestaw kół ze stopów lekkich i tylne lampy LED. Mahindra Thar 2020 wydaje się również większy, bardziej funkcjonalny niż jego poprzednik. Nadchodzący SUV prawdopodobnie pojawi się z silnikiem zgodnym z Bharat Stage VI (BS6). Zdjęcia szpiegowskie nowego Thara pokazują SUV-a nowej generacji w pełnym kamuflażu. Jednak samochód testowy został wyposażony w coś, czego nie było w samochodach Thar drugiej generacji - felgi aluminiowe. Według Autocar India muł testowy ma 18-calowy stop wytarty z oponami 285/65 R18 MRF. SUV drugiej generacji również wygląda na nieco większy pod względem długości i szerokości niż SUV obecnej generacji.

Informacje

Dodany: 2020-03-26
Kategoria: Motoryzacja

Tagi dla artykułu

alusy test2