Tanie felgi do Audi A7. Podczas gdy koło będzie wyglądać zupełnie inaczej, Probst chciał uspokoić fanów, że same przystanki nie będą. Nadal będą faceci schodzący ze ściany; nadal będzie premia za zejście ze ściany, dostanie się na prawą stronę samochodu, zmianę opony, przejście na lewą stronę samochodu i zmianę opony. Jedną z rzeczy, gdy spojrzysz na pojedynczą nakrętkę, jest ona faktycznie zachowana w gnieździe, więc będą używać tej samej nakrętki na jednym kole przez cały wyścig i prawdopodobnie wiele wyścigów - powiedział Probst. - Wykorzystają ten sam występ przez cały czas, więc koncepcja przyklejania nakrętek do opon odchodzi, co zapewnia nam pewną wydajność. Są chwile, kiedy musimy otworzyć garaż lub pit-road wcześnie w dniu wyścigu bez żadnego innego powodu niż to, że zespoły wyścigowe przykleiły 11 kompletów opon.
Następnie przykręca stopy do starej Łady, wbija bzdury przez błotniste dziury i stwierdza, że wszystko działa dobrze. Koła nie łamią się i naprawdę nie odkształcają się podczas jazdy. Tak więc zespół Vlada bierze koło z ośmioma cienkimi szprychami do czterech, a zarówno obręcz z czterema chudymi szprychami, jak i ta z trzema grubymi szprychami do dwóch. Nawet wtedy Ładzie udało się przebić niektóre koleiny, nie niszcząc kół i nie wyrzucając zamontowanych na beczce opon. Stamtąd następnym krokiem było wycięcie dwóch z czterech cienkich szprych z jednej obręczy, a następnie obrócenie pozostałych dwu-szprychowych obręczy w jedno-szprychowe. Rezultat nie jest szczególnie zaskakujący: wszystkie pozostałe szprychy doświadczają dużych odchyleń skrętnych, gdy oś tarczy środkowej obraca się wokół nich i nie jest ustawiona w linii z osią lufy. W końcu jedno-szprychowe koło z przodu samochodu, w którym większość ciężaru ulega zerwaniu.
Został wprowadzony tylko na rynek japoński. Toyota i Daihatsu połączyły siły, aby opracować Terios drugiej generacji. W 2001 roku na rynku australijskim została wydana limitowana seria sportowa. W tej fazie wprowadzającej dostępnych było tylko 200 jednostek. Samochód był wyposażony w zderzaki w kolorze nadwozia, co było nowym wyglądem w porównaniu z wcześniejszymi podwójnymi zderzakami w zwykłym modelu. Szyberdach i tylny spojler stały się standardem. Oprócz tego pojazd ten był wyposażony w sportowe fotele, zaktualizowane wnętrze w metalicznym kolorze i tarcze z białą twarzą. Pierwszej generacji Toyota Cami i Daihatsu Terios są znane pod wieloma innymi nazwami na globalnym rynku samochodowym. W 2006 roku wprowadzono Camis i Terios drugiej generacji. Mieli różne nazwy w różnych krajach. Znany był jako Toyota Rush i Daihatsu Bengo w Chinach i Japonii, podczas gdy w Turcji nazywany był Daihatsu Yeni Terios. W Chile nazwano go Daihatsu Terios Wild. Terios drugiej generacji cechuje się alusy pomiarem szerokości 1700 mm, który jest stosunkowo przedłużony w porównaniu do pierwszej generacji o szerokości 1500 mm. W 2005 roku początkowo Daihatsu D-Concept 4 × 4 został zaprezentowany na Tokyo Motor Show.
Wydaje się, że nadchodzący Mahindra Thar 2020, który ma zadebiutować na światowej wystawie podczas Auto Expo 2020 w New Delhi, wydaje się być gotowy na ostatnie etapy testów drogowych. Samochód terenowy nowej generacji został niedawno zauważony w tym kraju dzięki nowym funkcjom, takim jak zestaw kół ze stopów lekkich i tylne lampy LED. Mahindra Thar 2020 wydaje się również większy, bardziej funkcjonalny niż jego poprzednik. Nadchodzący SUV prawdopodobnie pojawi się z silnikiem zgodnym z Bharat Stage VI (BS6). Zdjęcia szpiegowskie nowego Thara pokazują SUV-a nowej generacji w pełnym kamuflażu. Jednak samochód testowy został wyposażony w coś, czego nie było w samochodach Thar drugiej generacji - felgi aluminiowe. Według Autocar India muł testowy ma 18-calowy stop wytarty z oponami 285/65 R18 MRF. SUV drugiej generacji również wygląda na nieco większy pod względem długości i szerokości niż SUV obecnej generacji.